Utkast: Usch..igår fick ...

Usch..igår fick jag reda på två hemska saker som verkligen fick mig att inse hur bräcklig jag och de jag älskar är..men man tänker alltid, nej det där händer bara andra, inte mig..men det är ju så fel eftersom det kan drabba vem som helst när som helst...

Igår blev jag också sviken..antingen som hämnd eller så tänkte personen inte på att det var ett svek..så det blev ännu en helg med familjen igen...mitt liv är så tråkigt och händelselöst att man kan kräkas ibland..jag har typ inget liv utanför skolan...varför? Är jag så hemsk? Visst jag är blyg men det finns andra blyga och de är säkert inte lika ensamma som jag..sen finns de ju dem som är ensammare än jag såklart och dem tycker jag synd om men jag kan ändå inte sluta tänka på vad det är för fel på mig eller har jag bara haft otur? Kompis efter kompis har lämnat mig för att de vill bli "populärare" och andra idiotiska anledningar och detta har pågått sen 4:e klass, varför??

Det bästa är egentligen att inte tänka på det och tänka att det finns dom som har det ännu tråkigare och inte ens trivs med sina familjer..Jag trivs bra med min familj men det vore ju trevligt att ha kompisar att träffa mer än typ 5 gånger om året...Men problemet är väl att alla dem jag kallar vänner har massa andra vänner på andra hhåll så dom glömmer förmodligen bort mig inte med flit men ändå...skitsamma...jag får göra det jag drömmer om och tänka att vänner..de får väl komma senare i livet


Kommentarer
Postat av: Nicole

Ibland kan jag hålla med om att dina inlägg är lite virriga ;p

2008-08-27 @ 21:38:13
Postat av: Angelica

Nej, detta inlägget var inte särskilt virrigt för jag gissar på att du syftar på mig och vår resa till Liseberg. Nu var det som så att jag hade ingen aning om att Matfestivalen var denna helgen, och du kan ju knappast klandra mig för att välja Anton och Pontus före dig?

2008-08-28 @ 22:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0