!Hola!

Puh vad jag är varm, sprungit runt och packat 3 timmar men nu är jag iaf  äntligen klar!! Imorgon åker jag alltså till Spanien för två veckor i en lägenhet i Nerja..med mkt blandade känslor, visst det ska bli härligt att sola och bada i två veckor men jag har egentligen ingen lust att umgås med familjen hela tiden..fram till i onsdags hade jag inte träffat en enda kompis på 6 VECKOR!! Jag har verkligen känt mig grymt ensam i mina mörka stunder samtidigt som jag i mina ljusa stunder har glatt mig åt att jag trivs så bra med familjen som jag faktiskt gör men när man tänker efter så fattar man vad många kul saker man hade kunnat göra..tex har ja bara vart på stranden en gång i sommar - med  min 12-åriga Lillasyster (hur kul e d??) Tänk om man hade dratt till kusten med kompisar istället, man kunde ju haft hur kul som helst, eller?? Vad vet jag?? Skit samma, nu ska jag försöka göra det bästa av resan iaf, nåt kul blir d nog:D

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0