Härlig helg trots allt

När jag är deppig så målar jag allt nattsvart och det känns som om allt är skit skit skit trots att det egentligen inte är så jävla illa..om du läser mitt förra inlägg så förstår du vad jag menar...men det skrevs när jag var som mest sur och besviken och när känslorna lagt sig så undrar jag faktiskt hur jag kunde skriva så, funderade faktiskt på att ta bort inlägget men sen tänkte jag att det speglar ju hur jag kände just då så det får vara kvar..

Helgen blev trots allt riktigt bra..vi (jag mysan, mamma och pappa) åkte ut till fjällbacka på lördagsmorgonen och tog båten ut till porsholmen där vi spenderade dagen med att sola, slappa och grilla korv över egen brasa (myys!) Och det härligaste av allt var att vi hade bokat rum på Stora Hotellet i Fjällbacka..Det är ett udda hotell där alla rum är inredda efter olika städer i världen, hotellets slogan är "jorden runt på 23 rum"...Jag och Mysan bodde i Havanna på Cuba och Mamma & Pappa bodde i Buenos Aires, Argentina..båda rummen var superhäftiga och fina men mitt och Mysans var nog lite finare och dessutom hade det badkar:D På kvällen åt vi god mat på Josefina W och såg solen gå ner över fjällbackas hamn...

Efter en natts sömn i de gudomligt sköna sängarna (då jag förövrigt drömde en så underbar dröm om en viss kille att jag inte ville vakna) så gick vi och åt en supermysig hotellfrukost som är det bästa med att bo på hotell enligt mig innan vi åkte hem till farmor och farfar för släktlunch eftersom min Pappa fyller år idag. Dagen avslutades med en skön skogspromenad med mamma.

Det blev alltså en riktigt härlig familjehelg trots allt!

Till Angelica om du läser det här: förlåt, jag överreagerade i mitt förra inlägg men jag hade precis fått reda på att en person i min närhet är dödsjuk och mådde allmänt kass och som jag skrev i början så målar jag allt nattsvart när jag är deppig och allt gyllengult (eller vilken färg lycka nu har?) när jag är glad..

PussPuss



  


Kommentarer
Postat av: Angelica

Man överreagerar gärna när man är arg..

2008-09-22 @ 23:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0